Összes oldalmegjelenítés

Amibe görcsösen kapaszkodsz, azt elveszíted

Mi a szeretet?

Akit szeretsz, azt hagyd elmenni!
Engedd a maga útjára!
Amit oda tudsz adni,
csak az a tiéd.
Amibe görcsösen kapaszkodsz,
azt elveszíted!

Szeretet vagy szerelem? Mindkettő együtt! Nem hinném, hogy más nyelvben volna ilyen végtelenül finom megkülönböztetés e két fogalomra.
A szeretet adni akar ellenszolgáltatás nélkül. A szerelem birtokol. Akit elhagynak, őrjöng a féltékeny fájdalomtól. Párja inkább haljon meg, mint másé legyen. A szeretet nem köt, hanem old. Kétségtelen, hogy az anyai, vagy akár apai szeretet hatalmas archetípusai az emberi együttélésnek. Rang, áldozat, kötelesség vagy zsarnokság.
Hosszú életem folyamán sok ember keresett fel súlyos érzelmi problémáját rám hengerítve. Köztudott, hogy írói munkám része a pszichológia és a karakterológia. Új módszert teremtettem, amelynek könyvsorozata évtizedek óta a lélektannal foglalkozók kézikönyvei lettek. Két egészen sajátos történetet említek meg itt.
Nemcsak előttem vált az áldozatos szeretet példájává az érett korú híres színésznő, akibe a fiatal színész komolyan, mélyen beleszeretett. A színésznő független volt, s a férfi is. Az okos, tapasztalt nő nehezen ment bele egy ilyen kapcsolatba. Végül is ellenállását megtörte a férfi határtalan ragaszkodása. Összeházasodtak. Párkapcsolatuk hosszú éveken át példaképpé vált. Noha a körülrajongott színész külön turnéi alatt könnyű kalandokba sodródott. Bölcs felesége tudott erről, mert ismerte a férfiak libidófüggő, poligám természetét. Tudta, ő nem sextárgy, hanem társ, s férjének mindenkinél nagyobb szüksége van rá.
Véleménye megváltozott azonban, mikor barátok meghozták a hírt, hogy egy szép fiatal leány terhes lett férjétől és fiút szült. Nem vonta kérdőre. Csak elmondta neki szelíden, hogy az eddigiek nem számítottak, ez azonban más. Ennek a gyereknek apára van szüksége. Férje bevallotta, ha ő nem lenne, akkor csakis gyermeke anyját venné feleségül. – El fogod venni! – mondta asszonya. És ezt a meglepő kijelentését, minden nehézségen át, a férfi tiltakozása ellenére véghezvitte, pedig az idős színésznő életének egyetlen nagy szerelme volt ez a csodálatos partner. Elváltak. A férfi feleségül vette kisfia anyját. S amit nem várt el, megkapta. A szeretetet és a barátságot ajándékul élete végéig a gyarapodó szép családtól.
A másik eset a birtokló szerelemről szól. Egy okos, csinos mérnök ember, aki éveken át harmonikus házasságban élt szenvedélyes, birtokló feleségével, elérkezett az ötvenes évei férfi klimaxához. Ezzel az ijedt, erotikus szorongással pillantott rá fiatal kolleganője megszokott arcára a hivatalban. Vad kamasz szerelem lobbant fel iránta. Már az első csókja közben kiderült, ez a magányos leány régóta szerelmes belé. A mindig gyanakvó, őrülten féltékeny feleség rögtön észrevette a veszélyt. Együttélésük pokollá változott. A férfi menekülni próbált. A nő beteges gyűlölet-imádattal görcsösen kapaszkodott belé. A férj volt a gyengébb, de nem akart lemondani az utolsó nagy szenvedélyről sem. A feleség tudta, színházat játszanak, mikor a szeretővel szakítást mímelnek. A titkos terv az volt, hogy a nő rokonaihoz utazik külföldre, s ő kiküldetés címén követi majd.
A házas felek eközben végigcsinálták a megbékélés komédiáját. Mint a régi szép időkben, elmentek vasárnap kirándulni, gombát szedni. Mindketten szakértők voltak. Az asszony a gombák közé egy kis gyilkos galócát rejtett. Azt nem tudta, hogy e kis mennyiség is halálos. Ő készítette a vacsorát. A férfi még sosem találta ennyire ízletesnek a gombás rántottát. A nő csak keveset kóstolt belőle. Férje rettenetes kínok között másnap estére halott volt. Felesége még napokig gyötrődött. Tettét bevallotta. Nem ölni akart, hanem minden áron megtartani a férjét.
És hányféle anya- vagy apaszeretet-szerelem van még?
Egyik anya életre neveli a gyermekét, segíti, hogy önálló egzisztenciát teremtsen, családot alapítson. A másik sohasem vágja el a köldökzsinórt, s ezzel egy életre megnyomorítja. Lelkét-szellemét függőségben tartja. E téma kimeríthetetlen. Én csak érinthettem belőle valamit keveset e sorokban. A „Szeretet mágiája” és a „Szerelem mágiája” című könyveimben kínált módszereket magam is kipróbáltam. Ma már kísérleti tudomány. Figyelmébe ajánlom nőtársaimnak – ha félig tréfásan is – „szerelmi bájitalom” leírását.

2 megjegyzés:

Mizi Margueron írta...

Hello barátok ... szezonális üdvözletet mindenkinek. Én vagyok Mary Michael, a legnagyobb városoktól, néhány nappal ezelőtt elolvastam egy megjegyzést, amelyet egy kapcsolat-tanácsadási blogra írt. egy müncheni ember, egy újságíró, feltárja, hogyan gyógyította meg a gyenge erekciót és a gyors ejakulációt három héttel a felesége miatt a betegség miatt. olvasva a történetet, és azt mondta, hogy Drigbinovia, az a férfi, aki segített neki elérni mindent, kivonta az ex-feleségét az elválasztás után. Nagyon szerencsés voltam, hogy másolni a doctorigbinovia93@gmail.com címet az online kommentumból. Beszélgetek a Drigbinovia-val, a házaséletemben rejlő kihívások miatt. Szükségem volt olyan óvatos segítségre, hogy visszaszerezzem a férjemet. Néhány hónappal ezelőtt harcoltam a férjemmelegítővel, egyenesen a szemembe nézett; Azt mondta, hogy köztünk volt, befejeztük a házassági kapcsolatot, elvittük fiam, kevin és hazánkba utazott Spanyolországban élni. Azóta megpróbáltam hívni, és üzeneteket küldeni telefonon, szociális hálózaton keresztül. középen és e-mailben, de teljesen megakadályozta a vonal elérését, annyira frusztrált, és segítségre volt szüksége, hogy beszéljen a fiammal, Felixel, elolvastam, hogy bocsánatot kérjek, még akkor is, amikor mindketten tudjuk, hogy bántalmazott engem. 7 hónapig szavak nélkül nincs levél. Ez a helyzet minden nap meggyilkolt, depressziós voltam, és kétségbeesetten segítségre és sürgős megoldásra volt szükségem a probléma megoldása érdekében, ezért kapcsolatba léptem Drigbinovia e-mail címével, mert szerintem csak segíthetek a férjemnek hazatérni a fiammal. Beszéltem vele, és biztosította, hogy segíthet nekem, hogy visszatérjek férjemmel és fiaimmal haza, engedelmeskedjek és kövessem utasításait lépésről lépésre. Két nappal később, Drigbinovia elmondta, hogy ebédet ejtette szerelmi szerelési erőivel a templomán. Mindezt egyedül csinálta, semmit sem tettem, csak a szükséges tételeket szolgáltattam. Ugyanazon az estén a férjem, Chandler hívott a telefonon, hogy bocsánatot kérjen, nagyon nyugodt volt. Beszélt velem, ő is nagyon sajnálta, hogy mindent megtett, hogy bántalmazzon. Chandler tegnap tegnap hazatért fiam fiával, ma boldog vagyok, hogy visszaállítottam a családomat, és hogy a férjem és én jobban szeretjük egymást, mint valaha. Mindig értékelem és értékelem Drigbinovia segítségét. Megígérem, hogy megosztom a jó hírekről szóló bizonyságomat a barátaim és a többiek iránt. Nekem van egy pozitív szándékom, hogy a dolgok meg fognak működni számomra, és rájöttem, hogy jó lenne veled megosztani veled, mivel tudom, hogy másokat is inspirálni fog, mivel nemrégiben találkoztam, élő tanú vagyok, akitől én munka. Én, a férjem, hazatért hét napon belül, hihetetlen és csoda. a tanácsom az, hogy kétségbeesetten keresi az állandó és sürgős megoldást a szerelmi kapcsolatok válságára, és ha visszanyerte elveszett partnereit és boldog családot hozott létre. Élő meggyőződésem, hogy ezek a szerelmi hatalmi erők hatékonynak bizonyulnak, és ennek megfelelően dolgoznak, hogy tervezzenek néhány nappal az ex aktiválásuk után, hogy bocsánatot kérjenek tőle. Sok szerencsét kívánok neked

KATIES írta...

A szám tele van tanúvallomásokkal, a férjem két évre elhagyta az otthont egy dél-afrikai turista számára, ahol ezt a prostituáltot értette, és beleszerezte azt a lányt, amelyet a férjem megtagadott, hogy visszatérjen haza, sírom éjjel-nappal. aki segít nekem, elolvastam egy újságot egy dr. love love nevû erõs varázsló-bíróról, és felvettem a kapcsolatot a varázsló-bíróval, hogy segítsek engem szeretõmnek visszahozni hozzám, és arra kéri, hogy ne aggódjak, hogy az istenek értünk harcolnak. Éjfél közepén azt mondta nekem, hogy amikor minden szellem nyugalomban van, varázslatot fog dobni, hogy visszatérjen hozzám. és kevesebb, mint 3 nap alatt megcsinálta, hogy a férjem visszajött hozzám, és sírni kezdett, hogy bocsásson meg neki. Nagyon örülök annak, amit ez a varázsló tett nekem és a férjemnek, és elérheti vele is: lovespelltemple @ gmail .com